Bliv frivillig i FC Broby

image Frivillige til et sponsorcykelløb.

FC Broby er en forening med mange medlemmer og derfor er der også rigtig mange opgaver, der hver dag skal løftes for at hverdagen fungerer for os alle i klubben. Desværre er det over årene ikke blevet nemmere at få frivillige til klubben, og det betyder at mange af de frivillige som er i klubben i dag, og som yder en kæmpe indsats på mange områder, er overbebyrdet. Der er derfor kraftigt behov for at flere melder sig og giver en hånd med.

FC Broby er drevet af frivillige kræfter og derfor har vi også alle et fælles ansvar for at få klubben til at fungere. Præmissen for enhver frivillig forening er, at alle bidrager, og der er heldigvis mange måder at være frivillig på, så alle kan bidrage.

DU kan hjælpe klubben, dig selv og os alle sammen med at gøre klubben endnu bedre, mere veldrevet og dermed også sjovere at være i.

Opgaverne er nemlig så mange og så forskellige, at vi har brug for alle - både dem der vil være med i et af klubbens udvalg og fx skabe bedre faciliteter eller arrangere aktiviteter og arrangementer, dem som er gode til at koordinere, strukturere, administrere og organisere og dem som synes, det er hyggeligt bare at være med omkring kampe, stævner og/eller andre klub arrangementer.

Har man på grund af en travl hverdag kun mulighed for at stille op nogle få gange i løbet af året til praktiske opgaver, f.eks. hjælpe med opkridtning, svinge en kost på terrassen eller noget helt fjerde er det også en kæmpe hjælp, som i sidste ende vil gøre en stor forskel for alle klubbens medlemmer, familier og gæster.

Alle som har lyst til at være en del af fællesskabet i FC Broby er velkomne - både forældre, bedsteforældre, naboer, venner og bekendte. Kun fantasien sætter grænser.

Vi tror, håber og forventer fra bestyrelsens side at I vil bakke op om klubben som vi alle er en del af og nyder godt af, så vi i fællesskab kan dele opgavebyrden på flere skuldre. Kom og gør en forskel og vær en del af fællesskabet i FC Broby.

Har det fanget din interesse, så tag endelig fat i et medlem af bestyrelsen og få en snak om hvad du kan og vil bidrage med. Du er også meget velkommen til at sende os en mail på fcbroby@fcbroby.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Mange sportslige hilsner

FC Broby