Støt vores klub

SKAL FC BROBY HAVE 100 GRATIS BOLDE?

Nu har du muligheden for at støtte hele FC Broby med nye bolde igennem et unikt projekt som FC Broby har fået adgang til. Du kan donere en splinterny Select-bold til en værdi á 300 kr. for kun 50 kr. Det bliver ikke lettere.

Det er i samarbejde med den danske bookmaker Bet25.dk, den eneste bookmaker der støtter dansk sport direkte, at klubben har fået mulighed for at give dette unikke tilbud ud til alle der har lyst til at støtte med en donation på kun 50 kr. – og dermed skænke en bold til klubben.

Du får 50 kr. at spille for hos Bet25.dk og klubben får en helt ny bold gratis. Det bliver ikke lettere eller billigere at hjælpe.

Hvis du endda skulle være uheldig at tabe et spil på Bet25.dk., så sender den danske bookmaker 25% af det tabte tilbage til FC Broby´ klubkasse. Så enten vinder du eller også vinder klubben - og så får vi endda en gratis fodbold ovenikøbet. Win-win for alle.

Sådan gør du:
1. Opret en konto hos Bet25.dk
2. Vælg ”FC Broby” som støtteklub
3. Sæt 50 kr. ind
4. En Select-bold er på vej til klubben!

OK

Vi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Idrætsforeningerne i Nr. Broby, hver gang du tanker. Oplys sponsornr. 55 93 71 når du kontakter OK.

Du støtter Idrætsforeningerne i Nr. Broby med 6 øre for hver liter, du tanker med OK Benzinkortet – uanset hvor du tanker i Danmark. Første gang du har tanket 500 liter, får klubben desuden en ekstra bonus på 250 kr. Det koster dig ikke ekstra at støtte – OK betaler hele beløbet.

Få et OK Benzinkort på www.ok.dk/lokalsporten.

Har du allerede et OK Benzinkort?

Har du et OK Benzinkort i forvejen, kan du nemt få det tilknyttet vores klub. Du skal bare ringe til OK på 70 10 20 33 og oplyse vores klubnavn og dit kortnummer, så støtter du Idrætsforeningerne i Nr. Broby.

Støt lokalsporten ekstra meget

Støt ekstra med el fra OK

Med el fra OK kan du støtte med ekstra 6 øre pr. liter. Og det er nemmere, end du tror. Du skal bare vælge imellem el til fastpris eller variabelpris på www.ok.dk/lokalsporten/el, så klarer OK hele skiftet fra det gamle elselskab til OK.

Støt ekstra med OK Mobil

Du kan støtte med ekstra 6 øre pr. abonnement, hver gang du tanker en liter. Du kan frit vælge den OK Mobilpakke, der passer dig og din familie bedst (dog ikke OK Mobil Basis). Du forhøjer din støtte til vores klub på www.ok.dk/lokalsporten/mobil.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jesper Kongstad på 40 59 12 62 eller jesper@fcbroby.dk

Fynsk Support El

Hvis du gerne vil støtte en klub eller forening på Fyn, skal du vælge FynskSupportEl. Energi Fyn giver 2 øre pr. kWh du bruger til den pågældende klub. Du bliver "sponsor"- men uden at skulle have penge op af lommen - Energi Fyn betaler!

FynskSupportEl afregnes til her-og-nu-prisen på elmarkedet, hvor spotprisen varierer time for time.

Den pris vi viser her på siden, er sidste måneds gennemsnitspris, og den justeres hver måned. Vi gør opmærksom på, at den pris der vil optræde på din faktura hvert kvartal, vil være en gennemsnitspris, beregnet på baggrund af de sidste tre måneders spotpris.

Start din bestilling ved at vælge FC Broby HER

Fakta

FynskSupportEl er et elprodukt med sponsorordning til private og erhvervsdrivende med et elforbrug mindre end 100.000 kWh. En almindelig hustand bruger 4 -5.000 kWh årligt.

Produktet afregnes til her-og-nu-prisen på elmarkedet (spotpris). Prisen varierer måned for måned, og du er altid sikret den aktuelle markedspris.